GITA VIII. 28 (LEÍRÁSBAN)
2023.03.25. Szólj hozzá!
28. 28. Whatever fruit of merit is declared to Whatever fruit of merit is declared by the scriptures to be ///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// 24. A Tűz, a Fény, a Nappal, a Holdfázis világos két hete, a Nap északi pályájának hat hónapja (nyári napfordulóig), - ez idő tájt távozva, a Brahman ismerői a Brahmanba jutnak. 26. A világ e fényes és sötét ösvényei valóban örökkévalónak tekinthetők; az egyiken haladva az ember nem tér vissza, a másikon pedig újra visszatér. Az egyik világos '-', mert megvilágítja a tudás; a másik sötét, mert hiányzik belőle ez a fény. A két ösvény csak azok számára áll nyitva a világban, akik a cselekvésben részt vesznek vagy a tudásnak szentelik magukat; nem áll nyitva az egész világ számára. Örökkévalóak, mert a szamszára örökkévaló. 27. Ezen ösvények ismeretében, ó Pritha fia, egyetlen yógi sem téved meg: ezért légy mindenkor szilárd a yógában, ó Ardzsuna. Az a yógi, aki tudja, hogy az előző két ösvény közül az egyik szamszárába, a másik pedig a moksába vezet, többé nem esik tévútra (nem tévesztődik meg). Sat Chit Ananda = OM = Pranava = Ishvara = Krishna OM = Pranava = Ishvara = Shiva GITA VIII: https://drive.google.com/file/d/0B9AcP0Eap9j9Nmw5UTF4SWVnWFU/view?usp=drivesdk&resourcekey=0-HlHww3n2BjCluRnhdIxagg ÉNEK: https://youtu.be/ALFixaTVyAo https://youtu.be/Lc5fGW7O0Gs """Akshara Brahman a Formátlan mindent átható Erő/Édesség és Örök Fény (Asti-Bhati-Priyatvam), amely megvilágítja és fenntartja a hatalmas látható univerzumot (Kshara-Virat/Apara Prakriti). Ezt az Örökkévaló Cselekvő Erőt „Nirguna Nirakara Ishwarának” hívják – örökké tiszta, örökkévaló, meg nem született és végtelen; fenntartva az Élet Egyetemes Hálóját (Maya) . Bhagawán ennek az Akshara Brahmannak a megnyilvánulása emberi formában (Krishna). Rendelkezik mind a hat isteni dicsőséggel (Shad Bhagas): Dharma, Shrihi, Vijaya, Jnana, Vijnana és Vairagya (Aastikya).""" #KRISHNA #MAHAVATÁR BABADZSI "Csak Egység van. Nincs más. Akkor mi ez, ami nekünk világként jelenik meg? Minden arany, semmi más. A különféle dísztárgyak vagy tárgyak, amelyeket észlelünk, hamisak. A neveknek nincs jelentősége. Minden név és forma valótlan, csak egy Brahman (az Önvaló, vagy a tiszta Tudat) létezik. A „látni” azt jelenti, hogy látszat, Brahman azonban áthatja mindazt, amit a világ tárgyának tekintenek. Amikor a tudatállapotod ilyenné válik, akkor az önmagad, mint egy entitás, és én mint egy másik entitás elképzelése eltűnik. Megszűnik a "te" és az "én" kettőssége. Mindent Brahmanként fogjon fel anélkül, hogy bármiféle elemzést vagy szétválasztást végezne. Amikor "minden egy", ne ragaszkodjon ahhoz a koncepcióhoz, hogy "külön lény vagyok". ~ Sri Siddharameshwar Maharaj SO: Sri Sankaracharya (Gita) and The Dalai Lama is also saying this: "Brahman ismerői Brahmanba olvadnak" Ezért Arjuna,
MVI 7507 |
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.